گپی در نمایشگاه مطبوعات
گفتگو
بزرگنمایی:
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در روز ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مدت ۴ روز در مصلی تهران برگزار شد.
فاطمه قدم
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در روز 29 بهمن ماه 1402 به مدت 4 روز در مصلی تهران برگزار شد. از جمله نکات بارز در این دوره از نمایشگاه، حضور تنها دو نشریه حزبی اصلاح طلب در نمایشگاه بود. اراده ملت و سازندگی تنها نشریه های حزبی بودند که در نمایشگاه غرفه داشتند. به همین منظور خبرنگار اراده ملت به غرفه کارگزاران رفته و با یکی از فعالین این مجموعه به گفت و گو نشسته که در ادامه می خوانید:
ارتباط روزنامه سازندگی با ارگان حزبی چیست؟
این روزنامه از ارگان رسمی حزب سازندگی می باشد. فضای روزنامه کاملا یک فضای رسانه ای است که مثل شرق و هم میهن و اعتماد گزارش های روز کشور را تحلیل می کند. در زمانی هم که حزب کنگره دارد کل روزنامه را به این موضوع اختصاص خواهد داد.
مصاحبه با دبیرکل و همچنین گزارشات درون حزبی مثل گزارش جلسات شورای مرکزی و گزارش دفتر سیاسی و صحبت های دیگر دوستان را در روزنامه منتشر می کنید؟
حزب کارگزاران هم کانال دارد و هم روزنامه. در روزنامه صحبت های آقای مرعشی یا آقای عطریانفر و دیگر هموندان حزبی را منتشرمی کنیم و گزارش داخلی خود را در صورت صلاحدید در کانال منتشر خواهیم کرد. مگر همانطور که گفتم جناب مرعشی یا آقای عطریانفر صحبت یا مصاحبه ای داشته باشند. یا ما مصاحبه ای با کسی داشته باشیم که در روزنامه منتشر کنیم. همچنین در خصوص مقالات، چه مقالات درون حزبی باشد چه برون حزبی در داخل روزنامه انعکاس می دهیم.
هزینه های مالی روزنامه سازندگی توسط حزب تامین می شود یا ساز و کار دیگری برای آن اندیشیده اید؟
اصلی ترین منبع درآمد ما از آگهی هایی که در روزنامه می گیریم تامین می شود. مثل آگهی هایی که وزارت ارشاد به ما می دهند و سایر آگهی های دیگر. به طور حتم حزب سازندگی هم بابت هزینه های روزنامه کمک خواهد کرد.
- حزب اراده ملت ایران , حاما , افشین فرهانچی , احمد حکیمی پور , سوسیال دموکراسی , اصلاحات , اصلاح طلب , حسین اکبری بیرق , رحیم حمزه , پیام فیض , مسعود خادمی , زهره رحیمی