سازو کار حزبی 4
دست یابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی
ویژه نامهها
بزرگنمایی:
شناسنامه:
عنوان کتاب: دست یابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی( ارتباط، دستور کار و سازماندهی کمپین های انتخاباتی)
مترجمان : زهره رحیمی - آزاده قاسمی
صفحه آرائی: حسن غلامی
طراحی جلد:عاطفه رحمانی
نوبت چاپ: چاپ اول
سال انتشار:۱۴۰۳
شمارگان: ۵۰۰ نسخه
تعداد صفحه: ۱۹۲
قیمت: ۱۵۰ هزار تومان
برای یک حزب بسیار مهم است که بتواند با گروههای هدف، مخاطبان و هواداران خود ارتباط برقرار کند. این کتاب تمام جزئیات برقراری این ارتباط و نحوه شکلدهی به کمپین انتخاباتی را توضیح میدهد.
در مقدمه کتاب تعریف و مفهوم یک حزب سیاسی به بحث گذاشته شده است. در بخش اول اهمیت ارتباطات در دموکراسیهای امروز و اهمیت خاص آن برای احزاب سیاسی مورد توجه قرار گرفته است. در بخش دوم نحوه ساخت نمایه حزبی و آنچه قرار است حزب به مردم نشان دهد بیان شده است. بخش سوم کتاب به موضوع دستورکار ارتباطی و گروههای هدف حزب توجه میکند. بخش چهارم کتاب بر روی رسانههای حزبی و کار میدانی متمرکز است و نهایتا در بخش پنجم کتاب نویسندگان ما را با جزئیات کمپین و مبارزات انتخاباتی آشنا میسازند.
- حزب اراده ملت ایران , حاما , افشین فرهانچی , احمد حکیمی پور , سوسیال دموکراسی , اصلاحات , اصلاح طلب , حسین اکبری بیرق , رحیم حمزه , پیام فیض , مسعود خادمی , زهره رحیمی